Igen, tudom. Nagyon elhanyagoltalak benneteket.
Nem tudok, illetve inkább nem akarok ígérni most sem. Igyekszem, mert történés és érdekesség van rengeteg. Sokat dolgozom, sok érdekes esettel találkozom. Nehéz egyensúlyozni, úgy, hogy az ismeretátadás, a figyelemfelhívás, a különlegesség mellett ne sérüljön a személyiségi jog, hogy ne kerüljön senki kényelmetlen helyzetbe. Újfent csak azt tudom mondani, igyekszem.
Mostani postom inkább csak hír adó, mintsem szórakozató esetbemutató.
Mint korábban olvashattátok ősszel, gyógytornász kolléganőmmel gumikötél nélküli bungee jumpingot követtünk el. Béreltünk 90 négyzetmétert és sok munkával létrehoztunk egy olyan helyet, amit büszkén vállaltunk, ahol olyan körülmények között tudtuk fogadni a hozzánk betérőket, ami szerintünk elengedhetetlen a terápiás kapcsolathoz. Ahogy férjem fogalmazott, gyakorlatilag létrehoztunk egy otthont, egy meleg lakást, ami megkönnyíti a lélekhez való eljutást.
Mindez mára múlt idő. Zeg-Zug Kuckónk bezárt. Az okokat milliószor elemeztük, ezerszer körbejártuk, szétcincáltuk. Nem szeretnélek ezzel untatni. Én még mindig látok benne rációt. Nem adtam fel. Ha szerényebb körülmények között is, de folytatom munkám. Egyenlőre a kórházi teendőim mellett, bár nem titkolt vágyam, hogy szabadúszó lehessek, annak minden kínjával és szépségével együtt.
Ma kaptam egy kedves telefont a néhai Kuckó környékéről. Jelezték, hogy a már üres épületben többen kerestek engem. Nem találtak. 
Nem tudom kik voltak, de mivel elérhetőségemet nem tudták, csak sejtem, hogy korábbi elégedett kliens ajánlására érkeztek.
Itt vagyok, tettre kész vagyok! Keressetek bátran, mert elpusztíthatatlan vagyok.  :)
Elég, ha rákattintatok a bal oldali menüben a Képben vagyok linkre, és máris kapcsolatba tudtok velem lépni.
Várlak benneteket!
 

Szerző: mézga kriszta  2010.04.30. 11:57 Szólj hozzá!

Címkék: kapcsolat vagyok képben terápiás zeg zug kucko

A bejegyzés trackback címe:

https://kepbenvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr311964035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása